eShop Terms and Conditions


TASSIMO - Serviciul de livrare la domiciliu - Termeni şi condiţii (ROMÂNIA)
Vă rugăm să citiţi cu atenţie termenii şi condiţiile de mai jos înainte de a comanda produsele noastre. Prin comandarea produselor noastre, sunteţi de acord să respectaţi termenii şi condiţiile de mai jos.

Ultima actualizare - iulie 2015

1. Introducere

1.1 Serviciul de livrare la domiciliu TASSIMO vă este oferit în baza acestor termeni şi condiţii de către Koninklijke Douwe Egberts B.V, în OOsterdoksstraat 80, 1011 DK Amsterdam, The Netherlands (cod fiscal RO34516252). „Noi“, „al nostru“, „nostru“ şi alte expresii similare vor fi interpretate ca făcând referire la această companie.

1.2 „Dvs.“, „al dvs.“, şi alte expresii similare se referă la persoana sau compania care plasează o comandă către compania noastră, în baza acestor termeni şi condiţii.

1.3 Serviciul de livrare la domiciliu TASSIMO comercializează cafetiere TASSIMO, capsule T DISC şi alte articole TASSIMO sau destinate preparării băuturilor calde („produse“) conform listărilor periodice de pe site-ul nostru www.tassimo.ro („site-ul nostru web pentru România“).

1.4 Puteţi comanda produse care să fie livrate în România prin intermediul site-ului nostru web pentru România sau prin telefon. Comanda dvs. se va supune acestor termeni şi condiţii, indiferent de metoda prin care a fost plasată. Acesta este un site web destinat membrilor publicului care doresc să cumpere produsele noastre. Dacă plasaţi o comandă ca persoană juridică, nu veţi putea solicita rambursări de taxe de la noi.

1.5 Pentru a plasa telefonic o comandă de produse către Serviciul de livrare la domiciliu TASSIMO, vă rugăm să apelaţi linia de asistenţă pentru România, la numărul 0213808595. Serviciul de livrare la domiciliu preia comenzi între orele 9:00 şi 17:00, de luni până vineri. Numărul Serviciului de livrare la domiciliul TASSIMO este un număr cu tarif standard. Apelurile efectuate din reţele mobile vor fi facturate de către operatorul dvs. de telefonie mobilă.

2. Termeni şi condiţii

2.1 Nicio prevedere a acestor termeni şi condiţii nu vă poate afecta drepturile prevăzute prin lege.

2.2 Modalitatea în care prelucrăm şi protejăm datele dvs. este descrisă în cadrul acestor termeni şi condiţii şi/sau în cadrul Politicii noastre de confidenţialitate de pe site-ul nostru web. O puteţi accesa făcând clic aici.

3. Preţuri

3.1 În România, toate preţurile conţin TVA (acolo unde este cazul). Toate preţurile sunt exprimate doar în lei (RON).

3.2 În ecranul de confirmare a comenzii va fi menţionată valoarea totală a comenzii, cu TVA şi taxe de livrare. Preţul afişat reprezintă valoarea totală în lei (RON) pe care o veţi plăti. În cazul comenzilor telefonice, operatorul vă va comunica valoarea totală a plăţii.

3.3 Deoarece Serviciul de livrare la domiciliu TASSIMO este oferit şi administrat de Koninklijke Douwe Egberts B.V, orice plată realizată online poate constitui o tranzacţie internaţională, care poate face obiectul unor comisioane suplimentare din partea băncii dvs.

3.4 Valoarea minimă a unei comenzi este de 180 RON.

3.5 Preţurile produselor şi taxele de livrare vor fi cele indicate pe site-ul web românesc în momentul plasării comenzii (preţurile pot fi revizuite pentru corectarea unor erori).

3.6 Preţurile produselor şi taxele de livrare pot fi modificate în orice moment. Eventualele modificări ale preţurilor produselor şi ale taxelor de livrare după trimiterea unei confirmări de livrare nu vor afecta comanda deja plasată. Confirmarea de expediere vă va fi explicată detaliat mai jos, la punctul 6.1.

3.7 Site-ul nostru românesc conţine un număr mare de produse. În orice moment este posibil ca, în ciuda eforturilor noastre, o parte dintre produsele de pe site-ul românesc să aibă preţuri incorecte. În mod normal verificăm aceste preţuri în cadrul procedurilor de livrare, astfel încât dacă preţul corect al produsului este mai mic decât preţul menţionat pe site, să vă putem factura preţul mai mic atunci când vă trimitem produsul. Dacă preţul corect este mai mare decât preţul menţionat pe site-ul românesc, putem alege una dintre următoarele două soluţii: fie vă vom contacta pentru a primi instrucţiuni înainte de a vă trimite produsul, fie vom respinge comanda şi vă vom înştiinţa despre această respingere.

3.8 Nu avem nicio obligaţie să vă furnizăm produsul la preţul incorect (mai mic), chiar dacă v-am trimis deja o confirmare de livrare (vezi punctul 6.1 de mai jos), dacă eroarea referitoare la preţ este evidentă şi inconfundabilă şi ar putea fi în mod rezonabil recunoscută de dvs. ca eroare.

4. Comenzi şi plată

4.1 Puteţi comanda produsele noastre în două moduri:

4.1.1 online, prin intermediul site-ului web românesc www.tassimo.ro; sau
4.1.2 telefonic, prin intermediul liniei de asistenţă româneşti.

4.2 Reţineţi, putem accepta doar cupoanele de reducere emise de Serviciul de livrare la domiciliu TASSIMO.

4.3 Vom face tot posibilul să vă livrăm toate produsele comandate. În cazul puţin probabil în care un produs nu se află în stoc la momentul respectiv, vă vom notifica despre acest aspect şi vom opri temporar prelucrarea până când produsul solicitat va fi disponibil. Nu vom livra niciunul dintre celelalte produse din comandă înainte ca toate produsele comandate să se afle în stoc şi să fie disponibile pentru livrare. Aceste situaţii pot afecta programul normal al livrărilor.

4.4 Deşi vom face toate eforturile pentru ca produsele din catalogul nostru online să se afle în permanenţă în stoc, nu vă putem oferi nicio garanţie a disponibilităţii produselor. De asemenea, serviciul de asistenţă telefonică şi această publicaţie electronică nu constituie o ofertă de vânzare care să poată fi acceptată de dvs. prin plasarea unei comenzi.

4.5 Dacă plasaţi o comandă online, la primirea acesteia vă vom trimite automat un e-mail de confirmare a primirii detaliilor comenzii dvs. ( „e-mail de confirmare“). Acest e-mail de confirmare va fi trimis la adresa furnizată la plasarea comenzii şi nu reprezintă o garanţie a disponibilităţii sau o acceptare a ofertei.

4.6 V Dacă plasaţi comanda prin telefon, după plasarea acesteia veţi primi un număr de referinţă unic ( „numărul de referinţă unic“). Vă rugăm să menţionaţi acest număr în cazul în care aveţi întrebări.

4.7 Pentru a asigura prelucrarea promptă a comenzii dvs., avem nevoie de informaţii complete şi corecte despre adresă, inclusiv codul poştal pentru România (dacă este cazul), un număr de telefon de contact în timpul zilei şi o adresă de e-mail (dacă aveţi). Dacă aveţi un card de înregistrare, vă rugăm să menţionaţi şi numărul unic de client TASSIMO, pe care îl puteţi găsi pe fața cardului. Pentru a vă putea valida comanda, adresa de facturare pe care ne-o furnizaţi trebuie să coincidă cu adresa de facturare pe care aţi furnizat-o emitentului cardului de credit/debit sau furnizorului serviciului de plată utilizat. Regretăm, dar furnizarea unor informaţii incorecte va avea drept consecinţă blocarea comenzii până la primirea informaţiilor corecte.

4.8 Comanda dvs. va fi prelucrată doar dacă ne furnizaţi informaţiile de plată complete.

4.9 Pentru prelucrarea plăţilor, utilizăm un furnizor de servicii de plată terţ. Dacă plasaţi comanda prin intermediul site-ului web românesc, finalizarea procesului de comandă va presupune trimiterea comenzii către site-ul furnizorului de servicii de plată, pentru finalizarea plăţii. Puteţi plăti prin intermediul oricăreia dintre metodele de plată indicate în pagina furnizorului nostru de servicii de plată, după transferarea comenzii pe site-ul web al acestuia. Dacă plasaţi comanda prin intermediul liniei de asistenţă telefonică, operatorul vă va consilia în privinţa metodelor de plată disponibile şi vă va prelua informaţiile de plată. Plata dvs. va fi prelucrată prin intermediul furnizorului nostru terţ de servicii de plată.

4.10 AInformaţiile detaliate despre plăţi vor fi colectate la finalizarea comenzii, dar sumele vor fi debitate la livrare. În anumite circumstanţe excepţionale, livrarea comenzii poate fi întârziată din cauza unor circumstanţe neprevăzute. În această situaţie, în funcţie de metoda de plată, debitarea contravalorii comenzii va avea loc după 3-7 zile de la plasarea comenzii. Debitarea contravalorii comenzii nu semnifică acceptarea acesteia de către noi şi nu ne obligă în niciun alt mod contractual faţă de dvs. Secţiunea 5 a acestor termeni şi condiţii se va aplica atunci când se formează un contract cu valoare juridică între noi şi dvs., aferent unei comenzi.

4.11 Dacă vă confruntaţi cu dificultăţi la prelucrarea comenzii sau a plăţii, vă rugăm să apelaţi linia de asistenţă pentru România. Numerele liniei de asistenţă sunt indicate în secţiunea 1.5 a acestor termeni şi condiţii.

4.12 NToate comenzile sunt verificate cu furnizorul de servicii de plată anterior livrării, deci vă rugăm să vă asiguraţi că informaţiile pe care ni le furnizaţi sunt corecte. Nu putem accepta responsabilitatea pentru o comandă întârziată în urma furnizării unor informaţii de plată incorecte.

4.13 Toate investigaţiile aferente urmăririi comenzilor vor fi implementate cât mai curând posibil. Întrebările trebuie adresate liniei de asistenţă româneşti; trebuie să menţionaţi numărul de referinţă unic dacă aţi plasat comanda telefonic sau codul poştal dacă aţi comandat prin intermediul site-ului web românesc. Numerele liniei de asistenţă sunt indicate în secţiunea 1.5 a acestor termeni şi condiţii.

5. Modul în care se formează un contract între noi şi dvs.

5.1 Prin intermediul site-ului web românesc:

5.1.1 După plasarea unei comenzi pe site-ul web românesc, veţi primi un e-mail de confirmare. Acest lucru nu înseamnă că v-am acceptat comanda. Comanda dvs. constituie o ofertă către noi, prin care vă arătaţi dispus să cumpăraţi produsele comandate. Toate comenzile trebuie să fie acceptate de către noi.

5.1.2 Comenzile se vor considera acceptate doar în momentul expedierii produselor comandate. Vă vom confirma acceptarea comenzii printr-un e-mail în care vă vom confirma expedierea comenzii („confirmare de expediere“).

5.1.3 Contractul va intra în vigoare în momentul în care vă vom trimite confirmarea de expediere - cu excepţia cazurilor în care vă vom anunţa că nu v-am acceptat comanda sau că am anulat-o.

5.2 Utilizarea liniei telefonice de asistenţă:

5.2.1 Atunci când plasaţi o comandă prin intermediul liniei telefonice de asistenţă româneşti, unul dintre operatorii noştri vă va prelua informaţiile despre comandă şi informaţiile de plată şi vă va comunica data de livrare estimativă. Acest lucru nu înseamnă că v-am acceptat comanda. Comanda dvs. constituie o ofertă către noi, prin care vă arătaţi dispus să cumpăraţi produsele comandate. Toate comenzile trebuie să fie acceptate de către noi.

5.2.2 Comenzile se vor considera acceptate doar în momentul expedierii produselor comandate. Vă vom confirma acceptarea comenzii trimiţându-vă o confirmare de acceptare la expedierea comenzii.

5.2.3 Contractul va fi format în momentul în care dvs. primiţi produsele expediate, cu excepţia cazurilor în care noi vă anunţăm că nu vă acceptăm comanda sau dvs. o anulaţi.

6. Livrarea

6.1 În circumstanţe normale, comanda ar trebui să vă fie livrată la data menţionată în confirmarea de expediere sau, dacă nu este specificată nicio dată, în decurs de 30 de zile de la confirmarea de expediere - cu excepţia situațiilor ieșite din comun. Dacă există motive care ar putea afecta data de livrare, vom încerca să vă contactăm.

6.2 Vă putem livra oricâte produse doriţi, într-un singur colet, în limita a 25 kg, astfel încât dvs. să plătiţi o singură dată taxele de livrare.

6.3 Regretăm, dar nu putem accepta comenzi cu livrare către căsuţe poştale, sau de la persoane care indică drept adresă o căsuţă poştală. Pot exista şi alte tipuri de adrese la care, uneori, să nu putem realiza livrări.

6.4 Conform secţiunii 6.3 de mai sus, livrările vor avea loc la adresa indicată în acest scop. Din momentul livrării, responsabilitatea asupra produselor vă aparţine. În cazul în care indicaţi o adresă de companie, vă vom livra produsele la recepţia respectivei clădiri. Totuşi, dacă selectaţi opţiunea de livrare expres, va fi necesară semnătura dvs. la livrare. În caz contrar, produsele nu vor fi livrate.

6.5 Serviciul standard de livrare în România:

Ţară Destinaţie livrare Taxe de livrare Timp total de livrare
România România 39 RON 3


„Zi lucrătoare“ orice zi (alta decât sâmbătă, duminică sau sărbătorile legale din România - în funcţie de locul livrării).

6.6 Pentru livrările în România nu va trebui să plătiţi taxe de livrare TBC pentru comenzile cu valoare mai mare sau egală cu valoarea TBC, într-o singură livrare, până la greutatea maximă per colet specificată la punctul 6.2 de mai sus. Nu se fac livrări sâmbăta, duminica şi în zilele sărbătorilor legale.

6.7 Reţineţi: comenzile realizate prin intermediul site-ului tassimo.ro nu pot fi livrate decât la adrese valide din România.

7. Anularea comenzilor/Politica de retur

7.1 Aveţi dreptul legal de a vă anula comenzile în orice moment, fără niciun motiv, cu respectarea punctelor 7.2, 7.3 şi 7.4 de mai jos, în intervalele de timp menţionate în tabelul de mai jos, începând din ziua ulterioară livrării, cu condiţia ca bunurile comandate să nu fie perisabile: Metoda de comandă Perioada de anulare.

Online, prin intermediul site-ului web românesc - 14 zile calendaristice

Telefonic, prin intermediul liniei de asistenţă pentru România - 14 zile calendaristice.

7.2 2 Pentru a anula o comandă:

7.2.1 Alegeţi una dintre următoarele opţiuni:

7.2.1.1. Contactaţi linia de asistenţă aplicabilă pentru România. Numerele liniei de asistenţă sunt indicate în secţiunea 1.5 a acestor termeni şi condiţii.

7.2.1.2. Trimiteţi-ne un e-mail la adresa Consumerservice.RO@jdecoffee.com

7.2.1.3. Completaţi următorul formular de retragere Formular de anulare a comenzii TASSIMO şi trimiteţi-l la Consumerservice.RO@jdecoffee.com

7.2.2 Returnaţi-ne produsele imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice din ziua în care ne-aţi comunicat intenţia de a vă retrage din contract. Returnaţi produsele la adresa din e-mailul prin care v-am confirmat recepționarea intenţiei dvs. de a vă retrage din contract. Vă rugăm să includeţi în colet şi o copie a notei de livrare şi să păstraţi chitanţa sau dovada expedierii prin poştă;

7.2.3 Vă rugăm să ne returnaţi produsele în aceeaşi stare în care le-aţi primit, pe cheltuiala şi pe riscul dvs., nu mai târziu de 14 zile calendaristice, începând din ziua în care ne-aţi comunicat decizia dvs. de a vă retrage din contract. La cererea dvs., colegii de la linia de asistenţă vă pot furniza o etichetă de retur, pentru simplificarea procesului de expediere şi pentru reducerea costurilor de retur pe care va trebui să le suportaţi. Costurile de retur vor fi deduse din suma pe care v-o vom rambursa. Costurile de retur pe care le vom deduce vor avea aceeaşi valoare cu costurile de expediere pe care le-aţi plătit atunci când aţi plasat comanda;

7.2.4 Trataţi produsele cu atenţie cât timp acestea se află în posesia dvs. Aveţi obligaţia legală de a face acest lucru.

7.3 Dacă vă exercitaţi dreptul de a anula comanda, conform secţiunilor 7.1 şi 7.2:

7.3.1 Vă vom returna preţul total plătit pentru produse, inclusiv costul plătit pentru livrarea produselor (costurile de retur vor fi suportate de dvs.); şi

7.3.2 Vă vom returna banii prin re-creditare, prin metoda de plată pe care aţi utilizat-o la plata produselor. Returnarea banilor va avea loc fără întârziere, nu mai târziu de 14 zile din momentul în care am primit produsele returnate sau din momentul în care faceţi dovada trimiterii produselor către noi, oricare dintre aceste date survine prima. Sumele vă vor fi returnate în lei (RON)

7.3.3 Nu suntem responsabili pentru fluctuaţiile cursului de schimb dintre leu (RON) şi orice altă monedă. În cazul în care v-am returnat aceeaşi sumă în lei (RON) pe care aţi plătit-o pentru produse la momentul plasării comenzii, restituirea integrală a banilor se va considera încheiată.



8.2 Dacă plasaţi comanda prin intermediul site-ului web pentru România, ultima etapă din procesul de prelucrare a comenzii presupune transferul datelor comenzii dvs. către furnizorul nostru de servicii de plată. Aceste informaţii nu vor conţine şi detaliile prezentate dvs. în browser în timpul procesului de comandare. Furnizorul de servicii de plată vă va solicita să selectaţi una dintre metodele de plată acceptate şi să introduceţi informaţiile relevante (de exemplu, la plata prin card de credit, aceste detalii ar putea include numele şi adresa dvs., numărul cardului de credit, data expirării cardului şi codul de securitate de pe spatele cardului) pentru a asigura procesarea plăţii.

8.3 Atunci când utilizaţi site-ul web al furnizorului de servicii de plată pentru a introduce informaţii de plată, luaţi cunoştinţă de faptul că utilizaţi un site terţ şi consimţiţi să îl utilizaţi în conformitate cu termenii, condiţiile şi politica de confidenţialitate aferente site-ului respectiv. Acceptarea acestor termeni şi condiţii reprezintă o condiţie necesară pentru a putea comanda produsele prin intermediul site-ului românesc sau prin intermediul liniei de asistenţă pentru România.

8.4 Furnizorul de servicii de plată vă facilitează efectuarea plăţii către noi prin metoda de plată selectată în cadrul procesului de plasare a comenzii. Atât noi, cât şi furnizorul de servicii de plată, vom colecta anumite date personale despre dvs. în cadrul procesului de plasare a comenzii. Vom utiliza aceste date personale pentru a vă facilita procesul de plasare a comenzii şi pentru a pune în practică contractul care va fi creat între noi în urma plasării comenzii de către dvs. Plasând o comandă, sunteţi de acord ca atât noi, cât şi furnizorul de servicii de plată, să vă utilizăm datele personale în aceste scopuri. Aceste scopuri sunt suplimentare faţă de celelalte scopuri de utilizare a datelor dvs. personale, descrise în politica de confidenţialitate de pe site-ul nostru web. Le puteţi consulta făcând clic aici.

8.5 Pentru a vă asigura că metoda de plată aleasă nu este utilizată fără consimţământul dvs., noi şi/sau furnizorul nostru de servicii de plată putem valida numele, adresa şi alte informaţii personale furnizate de către dvs. în cursul procesului de plasare a comenzii, consultând baze de date terţe. Acceptând aceşti termeni şi aceste condiţii, consimţiţi la realizarea acestor modificări.

8.6 Vom păstra anumite detalii despre comanda dvs., inclusiv anumite date personale, pentru o perioadă de timp rezonabilă după plasarea comenzii. Furnizorul nostru de servicii de plată va păstra, de asemenea, anumite detalii despre comanda dvs., inclusiv anumite date personale, pentru o perioadă de timp rezonabilă după plasarea comenzii. Acest lucru ne este necesar pentru a putea face faţă eventualelor întrebări, probleme, anulări şi rambursări.

8.7 Toate datele pe care ni le furnizaţi în cadrul procesului de comandă vor fi protejate conform legii britanice a protecţiei datelor, din 1998 (Legea nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date).

8.8 Procesul nostru de plasare a comenzilor şi plată este criptat digital cu ajutorul tehnologiei SSL, asigurând transferul sigur al datelor dvs. pe serverul nostru securizat. SSL este standardul industrial pentru securizarea plăţilor online. Vă oferă un nivel de securitate ridicat atât dvs., cât şi nouă şi furnizorului nostru de servicii de plată, protejându-ne împotriva tranzacţiilor frauduloase. Vom transmite detaliile comenzii dvs. furnizorului nostru de servicii de plată, cu ajutorul tehnologiei SSL.

8.9 Dacă aveţi întrebări referitoare la securitate, vă rugăm să contactaţi linia de asistenţă pentru România.

9. Serviciul de asistenţă pentru clienţi

9.1 Scopul nostru este să vă oferim servicii excelente. Totuşi, în cazul în care aveţi probleme cu Serviciul de livrări la domiciliu TASSIMO, vă rugăm să ne contactaţi:

  • Tel.: 0212330405

9.2 Încercăm să răspundem tuturor întrebărilor în decurs de 3 zile lucrătoare şi tuturor reclamațiilor în decurs de 5 zile lucrătoare. Prin „zi lucrătoare“ se înţelege orice zi, cu excepţia zilelor de sâmbătă, duminică şi a sărbătorilor legale din România.

10. Generalităţi

10.1 Ne rezervăm dreptul de a completa şi modifica oricând aceşti termeni şi aceste condiţii, din orice motiv considerăm necesar. Este responsabilitatea dvs. să consultaţi aceşti termeni şi aceste condiţii de fiecare dată când accesaţi Serviciul de livrare la domiciliu TASSIMO, indiferent dacă o faceţi prin intermediul site-ului web sau prin linia telefonică de asistenţă pentru România.

10.2 De asemenea, ne rezervăm dreptul de a suspenda, restricţiona sau întrerupe accesul la Serviciul de livrare la domiciliu TASSIMO, în orice moment şi din orice motiv.

10.3 Aceşti termeni şi aceste condiţii şi toate problemele aferente comenzilor plasate prin intermediul site-ului web românesc sau al liniei de asistenţă pentru România vor fi guvernate de legea română, iar instanţele româneşti vor avea jurisdicţie asupra oricăror eventuale litigii.

11. Responsabilitatea

11.1 Nicio prevedere a acestor termeni şi condiţii nu poate exclude sau limita responsabilitatea pentru eventualele decese sau răniri personale cauzate din neglijenţă, fraudă sau înşelătorie, pentru încălcarea obligaţiilor menţionate în legea romana privind vânzarea bunurilor (Ordonanta nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata), pentru produsele defecte, conform legii romane a protecţiei consumatorilor (Ordonanţă nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor) şi nicio altă responsabilitate care nu poate fi limitată sau exclusă conform legilor aplicabile.

11.2 Conform clauzei 12.1, nu putem fi traşi la răspundere pentru pierderile rezultate din nerespectarea acestor termeni şi condiţii, care se încadrează în următoarele categorii, chiar dacă aceste pierderi rezultă din culpa noastră:

11.2.1 pierderi de profituri;

11.2.2 pierderi de activităţi;

11.2.3 pierderi de oportunităţi;

11.2.4 pierderi de economii;

11.2.5 pierderi de utilizare a capitalurilor;

11.2.6 pierderi de contracte curente sau viitoare;

11.2.7 pierderi de date;

11.2.8 pierderi de fond comercial; şi sau

11.2.9 pierderi de reputaţie.

11.3 Nu vom putea fi traşi la răspundere pentru niciun fel de furt, pierdere sau distrugere a produselor, după livrarea acestora la adresa indicată.

12. Mărci comerciale şi drepturi de autor

12.1 Deţinem toate drepturile privind produsele şi informaţiile de pe site-urile noastre web, inclusiv de pe site-ul web românesc (www.tassimo.ro). Nu puteţi tipări porţiuni ale site-ului web românesc decât pentru a comanda produse de pe site-ul web românesc. Nu puteţi utiliza materialele de pe site-urile noastre web în niciun alt scop.

12.2 „TASSIMO”, „KENCO”, „SUCHARD” şi „T DISC” sunt mărcile noastre comerciale. Alte nume de produse menţionate pe site-urile noastre web pot fi mărci comerciale înregistrate ale altor organizaţii şi nu trebuie copiate sau utilizate fără permisiunea acestora.