Q: Cum funcţionează aparatul și capsulele Tassimo?

A: Pentru aparatul tău Tassimo BOSCH poți utiliza doar capsulele Tassimo, special create pentru acesta. Mai exact, aparatul este prevăzut cu o lentilă care citește codul de bare de pe ambalajul fiecărei capsule – astfel încât să dozeze exact cantitatea de apă necesară pentru băutura ta preferată. Sistemul de citire se numește IntelliBrew - acesta ajustează automat condițiile de pregatire:


-Ciclul de pregătire (înainte și în timpul procesului)
-Cantitatea de apă
-Viteza fluxului
-Purificarea aburulu

Q: Ce înseamnă aprinderea intermitentă a becului roșu?

A: Becul indicator clipește roșu atunci când rezervorul de apă trebuie reumplut (nivelul de apă nu este suficient pentru a pregăti o băutură) sau atunci când acesta nu este poziționat corect în locul lui. Umple întotdeauna rezervorul cu apă de la robinet.

Q: Ce înseamnă atunci când becul indicator ramâne continuu aprins?

A: Lumina indicatoare ramâne roșie continuu atunci când aparatul trebuie să fie curățat de reziduuri. După ce aparatul a fost curățat, acesta se va menține într-o stare perfectă de funcționare, asigurând de fiecare dată prepararea băuturilor de cea mai bună calitate. Efectuează ciclul de curățare completă o dată la trei luni, iar din când în când șterge lentila care citește codul de bare de pe capsule.

Q: Ce reprezintă pastila gri din rezervorul de apă?

A: Această “pastilă gri” se numește flotor și are rolul de a transmite aparatului Tassimo care este nivelul apei din rezervor. Așadar, în momentul în care nu este suficientă apă în rezervor, se va aprinde becul roșu, care te va anunța că este necesar să completezi cu apă.

Q: Cum curaţ aparatul meu?

A: Puteţi vedea un video aici

Q: Q: Ce se întâmplă dacă aparatul meu nu funcționează?

A: A: Puteți găsi manualele de utilizare aici: https://tassimo-ro-acc.jdecoffee.net/manuals-and-maintenance/ sau ne puteți contacta aici : https://contactus.jdecoffee.com/tassimo-romania/

Q: Unde pot trimite feedbackul meu despre produsele Tassimo?

A: Colegii noștri din Service te vor putea ajuta cu mai multe informații și poți lua legătura cu ei la numărul de telefon 021 380 85 95 (tarif standard), de luni până vineri (între orele 9:00 - 17:00).